Bemutatkozás
A Prime Kids School-ban a diákok szakképzett pedagógusokkal és szaktanárokkal tanulnak két külön szinten. Bizonyos évfolyamokon csoportösszevonásokkal dolgozunk, ahol kiemelt hangsúlyt fektetünk a differenciálásra. Büszkék vagyunk arra, hogy mentorainkkal ez egy élő, természetes módon működő folyamat nálunk.
Mentoraink minden nap egyéni ütemben haladnak a diákokkal: van nálunk tanulási nehézséggel küzdő gyermek, van külföldről hazatelepült család gyermeke és vannak kiemelkedő tehetségek is. Célunk, hogy megtanítsuk nekik, mit jelent tanulni, fejlődni a saját képességeikkel és képesek legyenek arra, hogy együttműködjenek társaikkal és mentoraikkal.
A legtöbb, amit adhatunk, az egy olyan érzelmi biztonságot nyújtó közeg, ahol a gyermek maradhat önmaga és ebben a teljességben képes kibontakozni és tudását megmutatni.
Ezért is nagyon fontos a kis létszámú csoportok megtartása, mert az egyéni figyelem teret és időt igényel, mindennapos kihívást jelent a mentoroknak is.
Célunk, hogy a gyermekeket felkészítsük a jövő kihívásaira, különös tekintettel a nyolcadik osztály utáni váltásra. Ehhez tudás és azon képességek összessége szükséges, melyekkel együtt lesznek képesek megállni a helyüket a nagyvilágban. Nemcsak rengeteg türelemre és odafigyelésre van szükség mindehhez, de az érzelmi intelligencia fejlesztése is szoros összhangban kell, hogy legyen a fejlődési folyamatokban.
Mentoraink minden nap egyéni ütemben haladnak a diákokkal: van nálunk tanulási nehézséggel küzdő gyermek, van külföldről hazatelepült család gyermeke és vannak kiemelkedő tehetségek is. Célunk, hogy megtanítsuk nekik, mit jelent tanulni, fejlődni a saját képességeikkel és képesek legyenek arra, hogy együttműködjenek társaikkal és mentoraikkal.
A legtöbb, amit adhatunk, az egy olyan érzelmi biztonságot nyújtó közeg, ahol a gyermek maradhat önmaga és ebben a teljességben képes kibontakozni és tudását megmutatni.
Ezért is nagyon fontos a kis létszámú csoportok megtartása, mert az egyéni figyelem teret és időt igényel, mindennapos kihívást jelent a mentoroknak is.
Célunk, hogy a gyermekeket felkészítsük a jövő kihívásaira, különös tekintettel a nyolcadik osztály utáni váltásra. Ehhez tudás és azon képességek összessége szükséges, melyekkel együtt lesznek képesek megállni a helyüket a nagyvilágban. Nemcsak rengeteg türelemre és odafigyelésre van szükség mindehhez, de az érzelmi intelligencia fejlesztése is szoros összhangban kell, hogy legyen a fejlődési folyamatokban.
Tanulás és játék egyesítve: 1. évfolyam
Az első osztályban nálunk nem csak az ABC-t tanulják meg a gyerekek, hanem azt is, hogyan legyenek önállóak és kreatívak. Itt a tanulás játszva történik, és az élmények vezetik a tudást. Óvatosan vezetjük be őket az iskolai életbe, és megengedjük nekik, hogy lassan függetlenedjenek.
Külön csoportokban tanulnak a diákok, mivel itt nagyon fontos az alapok letétele.
Külön csoportokban tanulnak a diákok, mivel itt nagyon fontos az alapok letétele.
Cselekvő tanulásra, játékra és élmények aktív megélésére, gyakorlásra helyezzük a hangsúlyt. Megtanulják, hogy önállóan gondoskodjanak holmijukról és megfelelően használják a ceruzát az apró sorközökben. Az első osztályban a csoportos munkára, az együttműködésre és az önálló gondolkodásra helyezzük a hangsúlyt, átmenetet képezve az óvoda és iskola között.
Az életkor fokozatos tudatosságában: 2-3-4. évfolyam
Az életkor fokozatos tudatosságát figyelembe véve az érzelmi szempontokra is hangsúlyt fektetünk. Csoportmunkával oldjuk meg a feladatokat, mivel egyikük tudása segítheti a többit.
Az egyéni képességek, az érdeklődés, a játék és az együttműködés a fejlődés központjában állnak.
A nagy kihívás: 5-6. évfolyam
Az ötödik és hatodik osztályos diákjaink kihívásokkal találkoznak, de mi hiszünk bennük és támogatjuk őket. Felkészítjük őket a továbbtanulásra és fejlesztjük a kritikus gondolkodást. Az online világban nőnek fel, és mi segítünk nekik eligazodni benne.
Itt nincsenek sablonok vagy merev szabályok. A tanítás rugalmas, és minden diáknak saját utat mutatunk. Hangsúlyt fektetünk az önálló gondolkodás és a lényeges információk szűrése képességének fejlesztésére.
A felnőtté válás pillanatai: 7-8. évfolyam - Az út a továbbtanulás felé
A hetedik és nyolcadik osztályokban a diákjaink már igazi felnőtté válnak.
Hetedik osztályban elkezdjük a felvételi előkészítést és kommunikációs tréningeket, hogy a nyolcadik évfolyamba lépve gyakorlatiasabb tudással rendelkezzenek.
Hetedik osztályban elkezdjük a felvételi előkészítést és kommunikációs tréningeket, hogy a nyolcadik évfolyamba lépve gyakorlatiasabb tudással rendelkezzenek.
Elérkeznek ahhoz az életkorhoz, amikor fokozatosan kezdenek készülni a továbbtanulásra.
NAPIREND
Napirendünk folyamatos és változatos, hogy a diákjaink megfelelő ritmusban fejlődhessenek.
A tanulás mellett fontosnak tartjuk a beszélgető körrel történő kezdést, amely segít az egymásra hangolódásban. Meghatározott napirend szerint zajlanak az órák, amit a mentorok a tanulási blokkokon belül rugalmasan kezelnek az igényeknek megfelelően.
07:30-tól érkezhetnek a gyerekek
08:30-14:00-ig tartanak a Tanulási Blokkok
11:45-12:30 Alsósok ebédszünete
12:15-13:00 Felsősök ebédszünete
13:00-14:00-ig Tanulási Blokk
14:00-15:00-ig Délutáni foglalkozások
15:00-16:00-ig szabad játék
16:00: zárás
Angol STEAM-szakkör, önvédelem, komplex művészeti óra, zenés foglalkozás a projektnapokon, egy kis coaching és sok külsős program színesíti gyermekeink napjait.
A tanulás mellett fontosnak tartjuk a beszélgető körrel történő kezdést, amely segít az egymásra hangolódásban. Meghatározott napirend szerint zajlanak az órák, amit a mentorok a tanulási blokkokon belül rugalmasan kezelnek az igényeknek megfelelően.
07:30-tól érkezhetnek a gyerekek
08:30-14:00-ig tartanak a Tanulási Blokkok
11:45-12:30 Alsósok ebédszünete
12:15-13:00 Felsősök ebédszünete
13:00-14:00-ig Tanulási Blokk
14:00-15:00-ig Délutáni foglalkozások
15:00-16:00-ig szabad játék
16:00: zárás
Angol STEAM-szakkör, önvédelem, komplex művészeti óra, zenés foglalkozás a projektnapokon, egy kis coaching és sok külsős program színesíti gyermekeink napjait.
